Vores filosofi

Outfitters 8-18 år bygger på sit helt eget koncept, så alle medarbejdere har derfor den samme tilgang til det at være en Outfitter. Måske er vi en smule gammeldags, når det kommer til service og fuld opmærksomhed på kunden. Men det er vi stolte af. For netop den høje service kommer kunden til gode, og så er både Outfitters og kunden tilfredse. Vores koncept bygger på en drejebog for processer og drift, produkt- & brandstrategi, indkøbsmodel og leverandørsamarbejde. Intet er overladt til tilfældighederne, og det bliver kunderne heller ikke i vores butikker.

Vores koncept i butikken

Hos Outfitters 8-18 år har vi en manual for, hvad vi skal lave hver dag i butikken, og for hvornår og hvordan de forskellige opgaver skal løses. Vi er til for kunderne, vi er ærlige og yder den optimale service. I Outfitters 8-18 år betyder det, at vi hjælper kunden, fra kunden kommer ind i butikken, til kunden går ud af butikken igen. Den samme Outfitter hjælper kunden hele vejen igennem besøget. Vi er gode til at snakke med alle, der kommer ind i butikken. Og så er vi i øvrigt gode til at spotte, hvilken model og størrelse, kunden skal bruge. Vi ser lidt os selv som jeans-eksperter, hvilket også afspejles i vores store udvalg af jeans og bukser.

Du går aldrig forgæves hos Outfitters 8-18 år

Hensigten med butikkerne, er at de er indrettet så kunden får lyst til at gå ind i dem. Butikkerne er enkelt opbygget og skal ikke se ud som en udstilling, men et sted hvor der er fokus på tøjet. Der skal være god stemning og kunden skal føle sig velkommen. Der er konstant flow i varerne og et ordentligt udvalg. Anders og personalet står selv for opbygning og indretning. Det kendetegner også Outfitters 8-18 år, ”vi er meget hands on”.

Gode til børn

Outfitters består af et ungt team, fordi det sætter os bedst muligt i øjenhøjde med vores kunder. Vi skaber en hyggelig stemning i butikken og tager gerne en sludder med de mindre søskende, mens de venter. Vi har drenge og piger ansat fra de er 15 år, så de derfor nemt kan fange vores målgruppe. Vores unge sælgere er gode til at spotte de helt unges interesser og finde lige det tøj, børn synes er smart. Vi ved, det for nogle kan være lidt udfordrende at skulle have nyt tøj. Derfor tager vi det bare stille og roligt i barnets tempo og får sammensat det helt rigtige sæt af vores brede udvalg.